Monday, April 19, 2010

~time~

huh...

time~

is so precious..n we often mensia-siakan masa dan peluang..and there is one thing that i regretted the most in life n i wish tuk balik semula enam taun pas..
jeles kot tngok membe yang kat intec berjaya lam pelajaran n siap wakil tuk sukan lgi tu...
shafiq voon wakil pingpong
basri, ji, asri, nabil, cai, raymond,pun= bola
aje =olahraga, bola ngan hoki..(wakil kelantan 2)
khairi =bola tampar..
ayoi =macam2
acap, syakir =basketball
wak=gaduh..hahaha

hurmm, n if i can patah balik..

i will trained myself every day in football and basket ball..aku akan men tanpa henti and berlatih n berlatih.. aku akan mlatih kaki ku, abdomen ku, tangan ku n minda ku tuk xkenal erti putus asa n penat..hurmm, aku akan berusaha tuk wakil sek daerah n negeri..
haha..people may say that sukan xlah penting sngat pun, beljar lgi penting..ya, memang betul belja g penting.. tp u r the yng akn menyesal kerana ada orng yng excel in both sukan n study.. n im really regret now...huh..im too playful backthen....wawaw
n i'll become a father someday..arap aku jdi bapa yng menyokong anak aku tuk wat apa yng dia suka..wawawawawhahaha...emotional gila aku arini, tp siyes weyh,kepada yng masih muda, wat la benda yng korng suka asal bukan al mungkar...agagag...belja kat ethics kot...

~mcandriano~

No comments:

Post a Comment